gmzlpsln Rozam21 😊cok tsekkur ederim benide bilgilendirin.umarim saglikla ve kolaylikla olur dogumumUz hepimizin🌸
Pelobero gmzlpsln merhaba benimde. Oyle sorunum vardi plasenta bebegin onunde ydi haftalar ilerledikce rahim buyudukce yukari cekildi suan 30 haftaligim doktorum bugun normal dog ama Engel degil dedi Artik siz kac haftaliksiniz
gmzlpsln Pelobero bana bunu soylediklerinde 23+3tum.suan 25+1oldum ne durumda bilmiyorum ayin 16 sinda konttolum.insallah benimde cikar.arastrdikca korkunc yazilar okuyorum :(
Pelobero gmzlpsln kendimizi korktmayin bebeginize yansiyor olumlu dusunun kafaniza takmayin Hersey duzelir merak etmeyin🌹