gmzlpsln bende öyleyim cnm 14 haftalik eşi rahimde dedi kanama olunca direk gel dedi yukarı çıkıyormu hic bilmiyorum ve benim 5 aydan sonra cok zor geçiyor 2 doğum olmustu biri 6 biri 7 aylik suan kızım var bitane onuda hep yatarak 35 haftalik aldılar şükürler olsun iyi insallaj bu gebelikte bi sıkıntı olmaz hepimizin inşallah ben pazartesi gidicem size yine yazicam bakim cikmismi yukarı sana haber vercem korkma sende