ozlmmmm canım son adet önemli usg önemli değil zira benim detaylı da 24 ağustos çıkıyo normalde 4 Eylül dü ben sezeryan olacağım ikinci sezeryan plesantam aşağıda ve ilk doğumumun üzerinden 16 ay geçmiş olcak o yüzden bekletmeden alcak dr 38 dolunca ama usg ye göre değil tabi🙂