Betllll Semanur38 bizimde bayramın 2.günü dedi doktor ama 10gün önde gittiği için belki erken bile gelebilr içime öle doğuyo 😇😇 33+2 deyiz şimdi
Tuqbars Ferahh BahadrSrer CcansuTozbey 58Vildan 27 Ağustos benimde Rabbim sağlıcakla kucaklarımza alıp yine sağlıklı bi şekilde büyütebilmemizi nasip eder inşallah☺️❤️
Niques Lana21 benimde 33+4 26 agustos saglikla dogsunlar ins ama bence erken gelirler bir hafta once fln
nesemin Betllll hesaplamanda bi yanlış olmasın 34+2 yim ve 21 ağustos yani bayramın ilk günü gibi görünüyor bizim 😊
Niques Benim hamileligim bu sureye kdr hizli gecti ama suan zman durudu sanki 26 agustos tahmini dogum tarihi ama 1 hafta 2 hafta erken de gelebilir kiz cocuklari erken doguyormus genelde bu arada cati muayne si olan varmi kacinci haftada yapiliyor? Bir de nst ye baglamaya basladimi doktorlar benm henuz baglamadi 33+4 uz
Maide Niques canim 31 haftalikken gittigimde 3 hafta sonra gel nst ye baglayacaz dedi. 34 ve 35. Haftalardan sonra bagliyorlar
Arse Bizimde 29 agistos bakalim hayirlisiyla gelirler insaalh socaklardan bayilcak gibi oluyorum artik
Betllll nesemin 33+2 deyiz bnde bilmiyom ya 21 .yda 28 i dedi tahmini doğum tarihi doktorun söylemesi bu şekilde
Hasanmelek Benimde 9 Eylül görülüyor ama benim kızım haftasından 2 hafta önde gidiyonuş maşallah Ağustos çıkmadan gelicek gibi görülüyor