Bebegim0101 Asena17 evet benimkide aynı cnm ama beta hcg 0.100 cıktı yani negatif bakalm nezaman adet olacam bekliyorum.bugun sogan suyu iceyim bari
Nehir-Poyraz Bebegim0101 kiraz sapı çayı var liptonun ondan içebilirsin oda iyidir. Soğan kürü şu bu öyle şeyler deneme
Bebegim0101 Asena17 😂😂yok cnm hic uzulmedim cunku korunuyorduk 4 gözle adet olmayı bekliyordum histeroskobi ameliyatı icin, bugun gittim ameliyatla ilgili islemleride yaptim haftaya ameliyat olacagim insallahh
Asena17 Bfduam pardon bir sn ilk test 19 ikinciyi bilmiyorum cumartesi sabah yapmistim koyulasma varmi diye pazar da kan verdim 116 cikmisti
Bebegim0101 Asena17 ben gecen sene haziran ayında 15 degerle ogrenmistm😂 idrarda hemen cikmisti ama kimyasal oldu malesef cnm