Arkadaslar iyi aksamlar benim durumum biraz karısık biraz anlatsam basınız agrır😂kisaca ozet geceyim adetim yaklasik 20 gun gecti bu donemde yaptgim testlerin haddi hesabi yok baktimki negatif adet sokturucu ictim yine olmadim bugun bi test daha yapıyim dedim boyle cikti kan tahlili yaptirdim yarin cikacak.sizce bu testte 2.cizgi varmı ben karar veremedimde😂😂
