Deletedmom23234 o zaman şöyle yapalım öncelikle normal doğum en sağlıklısı tabiki. Ben sezaryen olduğum için onun bana göre olan avantaj ve dezavantajlarını anlatayım. Ben normalden korktuğum için ve orda dikiş olsun istemediğim için gönüllü sezaryen yaptım. Bi arkadaşım bana ne düşündüğümü sordu bende gönüllü sezaryen olucam dedim. İki türlüsünüde yapmış biri olarak çok iyi bi karar almışsın dedi. İlkini normal doğurmuş gelmediği için vakumla aldılar mosmor çıktı çocuk falan diye birsürü şey anlattı. Neyse. Genel anestezi ile doğum yaptım ilk ağrı oldu elbette yarım saat 1 saat gibi kısa süren bi ağrı. Birkaç saat sonra kalkıp yürüdüm. Yürürken de tabi yine acı oluyor ama dayanılmayacak bi durum yok yürüdükçede hafifledi. Ertesi gün hastaneden çıktım evime geldim. Duşumu aldım tek başıma. ilk gün hiç oturmadım bile diyebilirim. 3 gün sonrada nereseyse tüm işlerimi yapacak kadar iyileşmiştim. Hatta düğün vardı gidicem dedim de izin vermediler😂😂😂 dezavantajlarına gelirsek😕🤔🤔 sanırım bulamadım. Sızlama diyorlar hiç yaşamadım öyle bişey. İz diyorlar ben bile bulamıyorum şuan yerini yok yani. Göbek diyorlar ben bekarkende göbekliydim zaten😄😄 ama 2 sezaryen yapıp göbeksiz olan tanıdıklarım var. Yani kısacası ben memnun kaldım. Normal doğumu her zaman desteklerim ki destekledim de burdaki birçok kişiye ama bana göre değil sadece