tatliayminaninannesi Bu zamana kadar hep normal doğum olsun istiyordum ama bugün çok normal doğum hikayesi izledim hepsinde de fazlaca dikiş attılar kadına. E madem ben dikişli doğum yapcaksam sezaryen olmak daha mantıklı gelmeye başladı😒
ilkbebekannesi tatliayminaninannesi Hayır hayır aslaa öyle düşünmeyin ben de öyle düşünüyordum ama normal doğum yaptım o dikiş öyle sizi yürütmeyen can acıtan bir dikiş değil
[silindi] tatliayminaninannesi ordaki dikis cok cabuk iyilesiyor ve hic hissetmiyorsunuz ne görüntüde ne de his olarak.
tatliayminaninannesi ilkbebekannesi biraz açık bi soru sorucam ama genişleme oldu mu😣 daha 23 yaşındayım öyle bi durum olsun istemiyorum
tatliayminaninannesi [silindi] önceden çok kiloluydum 50 kilo verdim göbeğim falan sarkık zaten çatlaklar da var umrumda değil de bari genital organım sağlam kalsın diye düşünüyorum🤷🏻♀️
tatliayminaninannesi Esraali ne biliyim bugün aklım çok karıştı 😣 hele genişleme olursa bilmiyorum ya daha çok gencim
ilkbebekannesi tatliayminaninannesi Ben de istemiyordum genişleme yerine resmen daralma oldu😂 Yani bence ilk günden bile dar😂
Denizyildizii tatliayminaninannesi hayır olmadım da şimdi burda gelirler sezaryenemi özendiriyon derler o yüzden çok açıklama yapmıycam😄
tatliayminaninannesi Denizyildizii ya zaten göbeğim sarkık ve çatlak dolu 50 kilo vermiştim ondan dolayı. Dikiş izi karnımda olsa hiç üzülmem ama bari genital organım sağlam kalsın istiyorum🙄
Deletedmom23234 Denizyildizii Off kime ne Yaa ben seni savunurum. Sen söyle 😂 biraz bilgilenelim 🙏🏻❤️
turuncuanne tatliayminaninannesi ben ilk gebeliğimde normal doğum yaptım çok dikişim vardı tutmadı 2 kere dikildi yine olmadı. Kendi kendine kaynaması beklendi 4 ay normal oturamadım acıdan. Keşke diyorum doktor beni dinleyip sezaryene alsaydı çünkü karnımda dikiş izi hala daha çektiğim acıdan iyidir. İlişki sırasında orası denk geldiği zaman çok acıyo sanki incecik bi deri tutuyo orayı. Şimdi bu yüzden sezaryen doğum istiyorum
tatliayminaninannesi turuncuanne işte tam olarak korktuğum durum bu ihtimal var yani bozulması için 😣