Piremses0 Aslihan2 maşallah canımm tebrik ederiiimmm hoş geldin 🤗😄 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına versin inş 🥰
Fatmabulutt Aslihan2 benimde 2 kaybım var dün genetiğe kan verdim acaba doktoruma sorsam banada ineden verirmi acaba
Bebegimveben0811- Aslihan2 45 gün nasıl dayandınız ama rabbim sağlıkla hayırlı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 💛🍓
Aslihan2 Bebegimveben0811- ben pcoslu olduğum icin alışık bünye 45 50 günlere 😂hatta 1 hafta önce beta 0.0 ken 1 hafta sonra 23 çıktı benim hep gec çıkıyor zaten 😑
Sermec27 Aslihan2 aa sen hamile misin canım inanılmaz sevindim yaa inşallah kucagına da almak nasıp olur bu sefer 🤲 🥰
Babyasia Aslihan2 Kiz kardeşim hamile olmuş kadar çok sevindim tebrik ederim. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallah 🤲
dthealthy Aslihan2 hayırlı olsun canım gözünaydın bende pcosluyum bende bebeğimi erken doğumla kaybettim maalesef 1hafta yaşadı 😔sizin demekki geç döllenme olmuş Rabbim nasip ederse her türlü oluyor darısı bana inşallah tekrar
Bebegimveben0811- Aslihan2 anladım gerçekten en güzel şekilde evladiniizi kucağınıza almak nasip olsun 💛