Ah bunu yazmak için ne çok bekledim 🙏 bugün ben hamile olduğumu öğrendim ☺ 45 gundur adet olmuyordum sabah doktora gidip kan verdm o sırada adet söktürücü ilacımı aldım eve geldm veee doktordan gelen bir mesaj “gebesiniz” ☺ beta 23.09 hâlâ şaşkın mutlu tedirgin heyecanlıyım ve dualarınıza talibim insallah dış gebelik vs olmaz bir sorun çıkmaz 😔 hemen iğneye başladık hayırlı sağlıklı kucağıma aldığım doğum hikayemi yazdığım bir postum da olur insallah 🥳
Siz hep benim dualarımdasınız Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar versin 🙏🧡