Semaaycl Prenses_annesi1 ahh ahh bu günlerimiz de geçecek bebeklerimize sağ Salim kavuscaz inşallah onun hayaliyle geçiriyorum tüm günümü ☺️
Saripapatyam1 Semaaycl 33. Haftadayım bende akşamları öyle oluyorum sıcaklar çok bastırınca elim ayağım dökülüyor sanki tansiyonumuz da düşüyor olabilir 🤷♀️
Semaaycl Saripapatyam1 evet bazen düştüğünü farkediyorum bazen kötü olunca hemen ölçüyorum normal çıkıyor o zaman sıcaktandır diyorum
Vahideozturk2 Ben de demire baktırın dicektim, demir eksikliği halsizlik yapıyormuş. Aile hekimi yapıyır vu testleri
Semaaycl Vahideozturk2 o zaman ben bi baktırayım dün sinirimden oturdum ağladım su içecektim bardağı tutamadım
Beyzalpay Semaaycl yok daha kontrole gtmedim izinde doktorum yaklasik 1 haftadr boyleyim ztn ama magnezyum eksikligi diyebilir kizimddada uyusmalar olmustu ona magnezyum ilaci vermsti