Bende öyledim kalkıp geri yatıyordum hiç bi iş yapamıyordum sağlık ocağındaki doktora sordum tatlı mı çok yiyorsun dedi hayır dedim meyve çok yiyorsun ozaman dedi gerçekten çok yiyordum şimdi meyveyi azalttım iyiyim şükür hem meyve yiyip bide meyve suyu içiyordum kendi yaptığım ama yinede şeker oranınyüksek olunca halsizlik yapıyordu şimdi azalttım