Merhaba, ben 17. Haftayı doldurdum. Doktorum ayrıldığı için kontrole gidemedim, başksına yönlendirdi inşallah hftaya ayarlayacak benim için. Çevremdeki herkes cinsiyet ne cinsiyeti öğrendin mi deyip duruyorlar Öğrenemedim daha diyorum durumu söylüyorum, özele gitsene ya da ne rahatsın insan merak etmez mi diyorlar. Ama gerçekten hiç merak etmiyorum. Öğrenirsem olur öğrenemezsem de hiç dert değil, acaba nedir diye içimde hiç merak yok..
Burada da görüyorum, sürekli ultrason görüntüleri atılıp cinsiyet soruluyor. Benim merak etmemem normal mi yani, yalnız olamam sanırım. Sizde durumlar nasıl?