KkubraOz minigimiz sağol canım🥰 daha birbirimize çok güzel haber vericez inşallah. Doktor bir daha ki kanı salı günü istedi benden sen ne zaman verceksin tekrar. Günlerimiz yakın ya beraber takip edelim
KkubraOz minigimiz kuzum daha çok küçük kese görünmesi için betanın 1500 üstü olması gerekiyor bende o yüzden gitmiyorum doktora henüz. 1 haftayı bulur kesenin görünmesi endişelenme
minigimiz KkubraOz haftaya cuma gel o zaman bakacağız dedi o zamanda görünmese tahlil yaparız dedi ben pazartesı tahlil verecm yıne
KkubraOz minigimiz aynen kuzum benim de 4+5 şu an ben en erken 1 hafta sonra görüneceğini düşünüyorum ama görünmeyedebilir. 6. Hatta 7. Haftayı bulanlar oluyor. O yüzden stres yapma hiç betanın düzenli artması önemli şu an için.
minigimiz KkubraOz önceki kaçtı ki stres yapma yükselir inşallahh ya benim Perşembe 120 cıkmıştı bırde bugun verdım 585 olmuş