KkubraOz nursaritas ay valla bugün bana umut oldun resmen allah razı olsun iyi ki yazdın🥰 sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah bize de dua et olur mu. Senin yavruna kavuşmana az kalmış rabbim bizlere de göstersin o günleri inşllah.🥰
KkubraOz minigimiz oyy maşalllah inşallah benimde böyle artmıştır bende sabah kan verdim ama yarın çıkacak sağlık ocağından verdiğim için
minigimiz KkubraOz kız bende saglıkocagından verdım barkod istedim onlardan 5 6 saat sonra internetten bakılıyor ben de bu sabah verdım öyle baktım
Esmanur1905 KkubraOz merhaba canım bende yaşadım ama değerim sonradan düştü kimyasal geçirdim insallah senin öyle olmaz 🤲🤲
KkubraOz Esmanur1905 benim kesildi lekelenmem çok şükür bugün verdiğim değere göre de beta yükselmişş🤲🏻 Çok korkuyodum inşallah böyle yükselir ❤️Siz tekrar hamile kaldınız mı peki
Esmanur1905 Damla277 yok canım keseyi göremedi bile benim adetim 20 gün devam etti düşükle beraber kimyasal geçirdim