MMmommy Hilal-95 bilmiyorum ki bende renk değilmedi sadece o delik yerlere bişeyler dolmuş onlar kaşındırdı temizledim geçti :/
Mihrimahirem MMmommy hamilelik ve hormonlar deyip çekileyim kenara 🤦🏻♀️Koltuk altında 1-2 tane olan kılların sayısı artmış resmen of of 😣 Valla gözümde de yok sağlıkla gelsin de kıl tüy bi şekilde halledilir İnşaallah
DsMom MMmommy Benim hamilelikten önce bool miktarda vardı. Hem ucunda hem de arasında. İğneli epilasyon ile yok oldu🙏🏻 Hamilelikte ya da emzirirken yapılmayabilir belki süt bezlerini falan etkilemesin diye. Ama sonrası için aklınızda olsun eğer dökülmezse..
Tazeckanne Bende de var ama benimkiler 3 -5 tane falan direk cımbızla alıyorum bir süre rahatım çıkınca yine öyle artma durumuda olmadı . Hormonların değirmenine bağlıyorum bu durumu ben ya 😅😅
Aryapoyraz MMmommy bende evlenmeden önce gitmiştim ama suan cıkıyor tüylü halimi unutmuştum uzun zamandır oğlum hatırlattı 😂 🤦♀️ bende dogurayım hemen gidicem gene
mavisahinn MMmommy çıkan bütün tüyler doğumdan 3 5 ay sonra dökülüyor ama ğöğüs ucunuzdakileri cımbızla alabilirsiniz çok rahat oluyor uzun sürede çıkmıyor zaten jiler falan vurmayın sakın minicikken bile cımbıza geliyor zaten