DuruVera ben 3 ve 4.gunleri çok ağır geçirdim hic kendimi bilmeden sadece kustum ağrılar içinde inleyerek yattım sonra ama kendiliğinden ayaklandim arada ateş ter geliyor insan uyulmuyor haksizlesir arada acıkıyorsun sadece grip gibi ama ayakta dolanıyorsun. 2 haftadır böyle bende. Bol vitamin iç yenene dikat et dinlen çok geçmiş olsun