DuruVera Şuan benim gibi corona olanlar ? Corona olan anneler nasıl atlattınız daha ilk günüm korkuyorum😔
belisslinaa DuruVera benim de boğazlarım felaket konuşamıyorum bile test vermedim sizde ne belirtiler var acaba
Dilekcnkn DuruVera Ben korona mıyım bilmiyorum 2 gün önce boğaz ağrım vardı hafif ateş banyo yaptım geçti terliyorum sadece ama bugün çok az tad alıyorum koku hiç yok başka şehirdeydik sularda ilaçlıymış ev komple hastalandık kayınvalidemden şüphelendik test yaptı yok ben yapmadım olduğumu düşünmüyorum ama başka bir durumda olabilir mi bazıları suda sıkıntı var diyor
Mavi34 DuruVera benimde burun tıkanıklığı boğaz ağrısı vardı sonra sırtlarım ağrımaya başladı deidm vantilatör soğuk su çarpıldım 1 hafta bekledim geçmedi test verdim pozitif. Testten de sonra 6.gunum bugun. arada parol içtim sadece ve ekstra vitaminler aldım. Ağır geçirdim baya dünden beri daha iyiyim grip gibi oldu suan
DuruVera belisslinaa benim dün boğaz ağrım, burun tıkanıklığım, halsizliğim ve sırt ağrım vardı belirtilerim bu şekilde eşim geldiğinde hastaneye gittim kan ve pcr testi yapıldı kanda bişey çıkmadı fakat pcr testi pozitif çıktı😔
DuruVera Dilekcnkn bence tedbir amaçlı test yaptırın ben üşüttüm diye düşünüyordum pozitif çıktı umarım sizde bişey yoktur 🙏🏻
DuruVera btuban teşekkür ederim kan sulandırıcı, d vitamini ve kan ilacı kullanıyorum gebelik şekeri olduğu için c vitamini ya da ek vitamin önermedi dahiliye doktorum malesef 😔
MihrimahBaybars 3 gündür agrım var 36 haftadayız. Ateşle gittim enfeksiyon var diye almadılar. Bugün öksürük de başlayınca test verdim sonucu bekliyorum inşallah yoktur bir şey dua edin bana da 🤲🏻
DuruVera MihrimahBaybars inşallah yoktur bişeyiniz ben ederim dua çok zor kimse yakalanması ağrılar ayrı dert bebek etkilenir mi düşüncesi ağrı dert
DuruVera Mavi34 geçmiş olsun sevindim iyi olmanıza bende aslında vantilatörde kaldım o çarptı sandım aynı sizin gibi test gidince pozitif çıktı direk ilk günüm sırt ağrım ve boğaz ağrım rahatsız edici şuan malesef😔
Mavi34 DuruVera ben 3 ve 4.gunleri çok ağır geçirdim hic kendimi bilmeden sadece kustum ağrılar içinde inleyerek yattım sonra ama kendiliğinden ayaklandim arada ateş ter geliyor insan uyulmuyor haksizlesir arada acıkıyorsun sadece grip gibi ama ayakta dolanıyorsun. 2 haftadır böyle bende. Bol vitamin iç yenene dikat et dinlen çok geçmiş olsun
MihrimahBaybars DuruVera maalesef pozitif olduğumu öğrendim an itibari ile. İlaç kullanamıyoruz. Bari rahat geçirelim allah ın izniyle süreci
Bir_tospik_beklerken DuruVera 3. Günüm atlatamadım öksürükten ölüyorum hastaneye yatmak zorunda kalıcam diye çok korkuyorum
DuruVera Bir_tospik_beklerken çok geçmiş olsun umarım yavaş yavaş azalır rahatsızlıklarınız 🙏🏻 Bebeğin hareketleri ne durumda
Bir_tospik_beklerken DuruVera inşallah canım benim hepimize geçmiş olsun ilk 2 gün çok çok nadir hissettim doktorum 1 gün hissetmezsen hemen gel dedi korktum bende. Ama bugün yerinde durmadı çok şükür
Pamugunannesi1 DuruVera İlk halsizlik oldu sonra öksürük geldi burun tıkanıklığı derken vücut ağrısı nefes alma problemi oldu eşimle 8 gündür karantinadaydık benim testim sonra yapıldığı için 3-4 gün oldu karantinam başlayalı. Bol su bal meyve yiyorum iştahım gitti ama yoğurt içine bol sarımsak dilimleyip onu yiyebilirsin