ipekgul Bende çamlıca erdem Ayşe hanına gidiyorum kızlar çok memnunum. Sadece muayene ücreti 100 lira alıyolar erdem hastanesi için biraz fazla gelıyo açıkcası çnkü sgk gbi çok kalabalık ve sürekli bekliyorum
EdaMinaKele ipekgul ama doğuma kendi doktorun girmiyor değil mi bilgi aldıgımda öyle demişlerdi hastanede yoksa eğer başka bir giriyormus doguma dogrumu
Burcum ipekgul renkli gösteriyor mu yoksa odalarında normal ultrason mu var sadece? Ben de çamlıca erdem hastanesini düşünüyorum da.
ipekgul EdaMinaKele evet canım ayşe hanım girmedikten sonra ona gitmenin anlamı yokki sen kaç haftalıksın