Yamacin-Annesi Ya kizlar bişey sorcam ben kavurmayi güzel yapıyorum aslında ama bi tek eti sert kalıyor bunu nasıl çözerim düdüklü demeyin çünkü kullanmayı bilmiyorum bide korkuyorum yumuşak olması için ne yapmalıyım
nurnacar Yamacin-Annesi eti kendi buharında pişir canım. direk koy tencereye aç altını kısık olcak ateş. suyunu salıcak ve çekecek çektiğinde bi çatalla bak yumuşaksa kapat altını değilse sıcak su ekle kapağı tekrar kapat. yaklaşık 1 saat falan bu şekilde pişicek. Yağ tuz vs. koyma yemeğini yaparken koyarsın. Pamuk gibi oluyo valla eşim bu zamana kadar biz et yerine taş yemişiz diyor annesine bende annemden öğrendim 😄🥰
Aysobaciniz Yamacin-Annesi kendi suyunda pişirin birde sıcak su ekleyin soğuk su eti sertleştirir, birde içine soğan rendeleyebilirsiniz yada robottan geçirip çok yumuşak ve lezzetli oluyor tavsiye ederim
Dilosceylan Yamacin-Annesi canım ben birde çok inatçı etlerde suyuna biraz limon sıkıyorum onun asiti de bayağı yumuşatıyor eti 🌺
nurnacar Yamacin-Annesi olur olur suyunu çekince bak yumsak değilse sıcak su ekle bi karıştır kapa kapağını 😘😄
Yamacin-Annesi Dilosceylan Ya kurbandan kalan et biraz ayırmıştım kendimize üstünden baya geçti buzluktaydi ama bakim olmazsa böyle yaparım
2erkekannesiii 1 bardak suyla eti kısık ateşte pişirin çatalla kontrol edin sert ise tekrar su koyup pişirin 1 saat kadar yumuşadıysa yağ tuz baharatlar falan ben soğan sarımsak yeşil biber de koyuyorum