deletedmom2014 ya bizim de tamamlayıcı sağlık sigortası var ama belli bi miktara kadar karşılıyor. Ben de çalışmadığım için eşime çok yük binmesin istediğimden eğer hakkımız biterse doğuma şehir hastanesine gidelim dedim. Eşim de sen nasıl istersen dedi. Ama internette de burada da öyle yorumlar görüyorum ki gidesim gelmiyo şimdi. Beni de azarlayıp gönderecekse boş yere moralim bozulacak bi de ben çok kafama takarım ne yaptım da azarladı beni diye. Eşim girip bebeği de göremeyecekmiş. Bir de hangi doktor denk gelirse doğumu o yaptırıyomuş. Özeldeki doktorum çok iyi o yüzden dua edin bana lütfen yılbaşında paket hakkımız yenilensin 😂😂