Kızlar öyle canım sıkkın ki. Normalde özel hastanede takipli olduğum doktorumuz vardı ama 1 haftadır hasta. Cinsiyetimizi filan öğrenecektik bide rutin kontrol olacaktım. Kontrol olmayalı 5 hafta oluyordu. Eşim cinsiyet için dayanamadı farklı bir özel hastaneye muayene olmaya gittik . Gitmez olaydım. Kadın öyle ilgisizdi ki bi kovmadığı kaldı takipli hastası olmadığım için sanırım yüzüme bile bakmadı. Ultrasonda bebeğimin durumunu anlattı. Sonra cinsiyeti görünüyor mü dedim kıza benziyor ama net değil dedi. Buraya kadar bi problem yoktu . Bana kordon rahim ağzını kapatmış bu çok tehlikeli bişey diye telaşla söyledi.. Bende korktum sonra ultrasonda senin ağrın görünüyor ağrın mı var dedi hayır ağrım yok arada kasık ağrım oluyor sadece dedim . Susuyor . Bol su iç dedi günde en az 2 litre içiyorum dedim 3 iç diyor bi tavırla . Eğer bi tehlikem varsa doktor olan sensin çözümü sen bulacaksın rahim ağzını kordon kapamış diyor öyle korktum ki . Ultrason işi bitince ultrason cihazı bozuk resim veremem dedi çıktım… Eşimi zaten içeriye almadı kapıda gözümün içine bakıyor heyecanla cinsiyet için resmen gün sayıyordu. Olanları anlattım eşim sinirlendi üzüldü arabayı park ettiğimiz yerde çıkarken arkadaki arabanın önüne vurdu. Haftaya takipli olduğum doktora gideceğim kesinlikle buda bana ders olsun 🙄