Gkc123 bende hatayliyim☺ batmanda yasiyoruz tayin sebebi ile iki gebeligimdede cok soylediler hatayda yap diye. Annemde kalsam kaynanam alinir onda olsam annem kimsenin gonlunu hos etmek icin ugrasamam o halimle herkese dedim bunu. Evime gelen gelsin gelmeyen gelmesn ben burda yapacagm dedim. Insanin evi gibisi yok ben baska bir yerde rahat edebilecegmi dusunmuyorum geleni gidenide cabasi esimede dedm sessiz sessiz ortama bebegime alismak istiyorum gelen bikac gun kalsn yemegini yapsn yesin icsn gitsin benden birsey beklemesn misafr agirlayamam 2 cocukla. kimseye gelmede diyemem 2. Dogumum olacak insallah oglumda dogum yaptiktan sonra 6 aylikti izne gittigimde mevludunu flan yapmstik herkes yeni gordu oglumu.