Gkc123 Aydın a geldik tayinvi olduğumuzdan dolayı memleketimiz de Hatay özel arabayla 12 saati falan buluyor Ekim 20 doğumum gözüküyor ve ben hala karar veremedim doğumu memlekette mi burada mı yapsam diye kendi evimde rahat ederim diye düşünüp burda aydın da yapmak istiyorum ama alimefen kimse gelemeyecek annem babam ablamlar ..kaynanam gelip bakacak ve ben toparlanıp memlekete gitmek zorunda kalacağım ailem gelemediğinden Memlekette yapsam da doğuma yakın gidip kaynanamda kalacağım ve yine buraya geri geleceğim..her kafadan bir ses böyle yap şöyle yap diye hiç karar veremedim siz olsanız nasıl yapardınız önerilerinizi bekliyorum 🤷🏼♀️
2-prensesannesiii Gkc123 Ben olsam kendi evimde olmayı tercih ederim. Ailemde olsa zor olur. Evimde istedigim gibi yatar kalkarım .
Nidaaa28 Gkc123 bende aynı durumdayım. Tayıcıyız. Eşim,ailem,eşimin aikesi herkes teklıf rdıyor gel memlekette yap dogumu dıye ama ben evımde daha rahat edecegımı dusunuyorum. Belki cok fazla zorlanırım ama en azından kendı evım kendı duzenım. 🌸
Gkc123 Kendi evimde yaptığımda ailemden kimse gelemeyecek yamıma sadece Kayınvalidem olacak sonra toparlanıp yolculuk yapabilir miyim koşa sürede acaba Nidaaa28 Deletedmom23234 arzubldk 2-prensesannesiii
2-prensesannesiii Gkc123 annem sadeve hastanede yanımda 1 gün kaldı evde kayınvalidem geldi 2 gece de o kaldı altlı üstlü oturuyorduk ama herşeyimi ben kendim yaptım. Kimseye gerek duymadım. Küçücük bebekle herkes isteidig yere gidiyor sizde gidersiniz.
Deletedmom23234 Gkc123 Tabi canım normal doğum olacaksa çok çabuk toparlanirsin ❤️ ama şöyle bir şey de var eğer kaynanan ile anlaşamıyorsan memlekete git.
Nidaaa28 Gkc123 neden yapamayasınız ki için rahat olsun hatta kayınvalıde bıle istemez insan diye düşünüyorum. Benım annem doguma gelıcek bi hafta o kalıcak sorna kayınvalıdem gelıcek 1 haftada o kalıcak. Babalık ıznını herkes gıttıkten sonra kullanıcak eşim. İhtiyac duyarsak yıllık ızıne de cıkar. Oncelıgınız aıleler degıl de bebek ve anne rahatı olmalı bence 😊
Gkc123 2-prensesannesiii ay inşallah beceririm güvenemefim pek kendime ablamda küçücük bebekle yolculuk olmaz diyor da
Gkc123 Deletedmom23234 memlekette de annemde degil de kayınvalidem de kalacağım aynı şey olacak annem bakamıyor maalesef
2-prensesannesiii Gkc123 becerirsin tabi bende21 yaşındaydım ilk anne olduğumda hayırlı güzel kolay doğumlar dilerim 💙
H_myra1 Gkc123 ben olsam kendi evimde kalırım kalabalık yerde inanın çok zor oluyor ilk dogumum da kayınvalidem bize gel kal daha iyi bakarım demişti aramızda bir sokak vardı ben kabul etmedim yatması kalkamsı var birde kapalıyım pijamalarımla gezemicem ister İstemez akşam kayınpederim gelince kapalı giyinmek zorunda kalıcam kendi annem de olsa yine kalmazdım babam erkek kardeşim yine rahat dolanıp rahat emziremicektim en güzeli kendi eviniz rahat pijamayla gezin rahat rahat bunalmdan emzirin 2 dogumum da da böyle yaptım yine aynısını yapıcam inşallah ay cok uzun yazdım😂
Gkc123 H_myra1 ay iyi ki yazdınız bu yönünü bile düşünememiştim giyimdi emzirmesiydi ben de zaten kendi evim rahat olur diyordum da tek sıkıntı ailemin gelemeyecek olmayisıydı onu da artık doğumdan sonra gidebildiğimiz zaman görsünler 😊