Ilkmercimekgeliyor bı sandalye var oturuyorsun yüksek bacaklarıni koyduğun yerde yüksek öne doğru geliyorsun üstüne bişey örtüyor doktor eldiveni giyiyor jel sürüyor hemen iki dakka sağ sol alt üst bakıyor çok hafif bı baskı yapıyor ama öyle acı verici bişey değil hafif ağrıların oluyor ama zaten bu haftalarda alt tarafta hep bı ağrı hissediyorsun yani hiç korkma kasma