Esraali Seminn bir de kızlar erken geliyor diyorlar ama ne alaka değil mi benimde kızım olacak ama cok var 39 gün
Seminn Esraali ben hiç inanmazdım o muhabbete😃kendi doktorum bile kızlar erken geliyor dedi demek ki doğruymuş dedim😅herkes için geçerli değilmiş diyelim😊sağlıkla gelsin kızlar canım 🤗🤗
minnakvearas MommySharkdutdutdutut görünüyor 4d ultrasonda hatta foktor gosterdi ben de sasirdim gorunmesine
Mavisim93 Busra_kr aynı durum bizde de var o kasa çok gelişmiş bi makine ki bizde neresi olduğunu doktor söyleyince anlıyoruz 😅
Garfield06 Esraali benim bebişim yüzunü hep eliyle kapatiyor yada eli başinda poz veriyor saçlari varmiş saçlarini tutuyormuş uyurken sordum ben doktora 😀 28+2 de gitmistim
Saripapatyam1 Esraali bende sac gözükmüyor yaa 😄kızım normal sacliydi doğduğunda hiç görmemiştim ultrasonda
Kvsraykt Esraali ilk gebeliğimde doktorum bak ne kadar çok saçı var demişti gerçekten de simsiyah saçlı doğdu şimdi hiç saçtan bahsetmiyoruz artık
Birkuzucukbeklerken Esraali yaaaaaa Sorma en çok merak ettiğim şey bu şu an benimde 😂😂😂😂 ama hiç sormadım doktora pazartesi kontrolüm var Bi sorayım 🤔🤔🤔