Merhabalar,22 günlük bir bebeğim var. 1 saate yakın bir göğsümü emziriyprım sonra diğerini , soymadığı içinde 30 cc mama veriyorum . Mamaya karşıyım ama malesef bebeğim huzursuzlandığı içinde vermek zorunda kalıyorum . Arttırıcı çaylar , yiyecekler tüketiyorum yok yanı .Stresten uzakta çok rahat bir lohusalık süreci geçiriyorum çok şükür 🙏🏻 bebeğim doymuyor mu acaba , ? Daha bir ay bile olmadan anne sütünüzü sağdığınızda ne kadar geliyordu ? Ben 2 hafta önce sağdım 15 cc sadece bir göğsümden çıktı .Bir daha da sağmadım gerçi .Bu günlerde ne kadar olmalı süt miktarı?
Ekstra süt yapması İçin yediğiniz şeyler neler ?