Eymnnn Minik_kalplim_ ilk 10-20 gün sıfır numarada kullanabilirsiniz eğer iri bir bebek değilse normal sıfır prematüre bebekler için 🙂
Minik_kalplim_ ebrr1048 daha bnde hazırlıycam 🤦🏻♀️Bebişinki bitti sayılırda kndime hiçbişey almadım ☹️
Mom726272 ebrr1048 oğlum 3 yaşında aldığımız ilk bezinden 1 tane kalmıştı minicik hala saklıyorum onu 🥰
ebrr1048 Bebegimicin1 kıyafet almaya alıştım galiba artık onlarla çok konuşmuyorum da bez bugün bi tuhafıma gitti ilk defa böyle küçük bez gördüm😂
Gururunannesi ebrr1048 evet biz de sleepy bez almıştık. Çantasını hazırlarken onları da açtım çantaya koymak için. Aman Allahım ufacık yaa avucumun içi kadar kurban olsun annen diye dye hal kalmadı 🤣😂
SerpilEsra ebrr1048 benim bi oglum var 5 no kullaniyor bende gecen gun 1no aldim Allahim tam kiz bezi bide cok tuhaf oldum sevdim durdum oglum seninki hasta bezi olmus dedm🤣🤣
ebrr1048 SerpilEsra bende anaokulunda çalışıyordum hep 5-6 numara bezler gördüm kocaman kocaman bunu görünce ayyy dedim bu neeee😂
ebrr1048 Minik_kalplim_ benimde birkaç bişey eksik ağırlaşmadan hazırlıyim dedim zaten sıcak inanın canı yapmak istemiyor 🙄