reyynasy Bugun kontrolum var tam 12 haftalık olduk bugun cok sukur🙏 cinsiyet öğrenebilir miyim acaba çikolatada yicem kontrolden once 😀
Pelo28 reyynasy ben giricem ama o yarın yani iki gün üst üste öğrenme şansım var 🤣 öğrenemessem birdahaki kontrol 5 hafta sonra catlarım kesin
co2041 reyynasy erkekse muhtemelen öğrenirsiniz ben 12. haftada öğrenmiştim genelde kızlar geç belli oluyor diyorlar
calikusu_03 Kız erkek olmasından değil ama bebeğin pozisyonu ile ilgili. Biz 11 de öğrendik, 20 de detaylıda netleşti
AlyaEkmen_ reyynasy 11+4 de öğrendim yüzde 99 erkek dediler 16.haftada tekrar sordum yine erkek dediler 💙👶