emrbalayse EmineYavuzhan1 hayırlısıyla gelsin annesi gününü doldurmuş ama zaten. 37-42 haftalar miat kabul ediliyor ya
EmineYavuzhan1 emrbalayse Ama ben daha hazırlığını yapmadım canım 😂😂 Yıkanacaklarım var ütü var onları hazır edeyim sonra gelsin 😘😘