EmineYavuzhan1 Kızlar 37 haftalık hamileyim dün gece et yedim Sabah şiddetli karın ağrısıyla uyandım İshal oluyorum internetten araştırdım da ishal de doğum habercisi olabiliyormuş Risksiz gebelik geçiriyorum
BirMuallime EmineYavuzhan1 canım belki yediğin de dokunmuştur ama ben erken doğum yaptım doğumdan bi iki gün önce ishal olmuştum
Akkoyu EmineYavuzhan1 tabiki çarpar vantilatörü yatarken kapatın yada direk size vurmasın sağa sola gelsin ama size direk gelmesin
Akkoyu Ben gece yatarken vantilatörü kapatıyorum camları açıyorum kapıları açıyorum kendi bulunduğum odanın camını açmıyorum ama . Yoksa çarpar
Hayal_bebek cansutoprak40 gerçekten ishal doğum habercisiyse ben 34+4 üm bende ishalim 2 gündür.biraz hafifledi şuan yani üşütmedim de evde vantilatör de var ama çalıştırmadım yani gerek duymadım acaba da kaldım şuan. Erken doğum riskim var bu arada. 😟😢
EmineYavuzhan1 BirMuallime Gece yatmadan eşim et istedi ona yaptım bende kendimi tutamadım baya yedim 😂😂 O beni mahvetti belkide kuzum bebişte tık yok daha haftasını doldurmadan gelmesin 😂
EmineYavuzhan1 Burculi06 Şimdi muz yedim iştahım kapandı ishale iyi geliyormuş bugünki kahvaltı muz süt su korkudan bişey yemek istemiyorum 😂
BirMuallime EmineYavuzhan1 başka belirti yoksa sorun yok canım benim nişanım falan da gelmişti ☺️geçmiş olsun hemen geçer inşallah
emrbalayse EmineYavuzhan1 hayırlısıyla gelsin annesi gününü doldurmuş ama zaten. 37-42 haftalar miat kabul ediliyor ya
cansutoprak40 Hayal_bebek sıcaklarda ve yedikkerimizde etkileyebilir ama erken dogum riskinde varmis gecmezse eger doktoruna goryn ihmal etme bol su ic canim
EmineYavuzhan1 BirMuallime Gece çok kötüydüm canım sabaha kadar uyuyamadım lavaboya gitmekten ishalim hala devam ediyor bugün de halsizim doktor dediki bağırsakların da problem var
Gzde_06 Bende 33+4 üm 2 gün önce kasıklarımda sancı oldu akşamdan hastaneye gittim kontrol ettiler şu anda bi sancı yok dediler dün benimde bağırsaklarım bozuldu ara ara yine sancı oluyo sıkıştırıyo beni sanki umarım bu kadar erken glmez korkuyorum bende🙏