Meltemcee gelişiminde falan bi sorun yok ama haftasına göre ileride hep.bi de ilk defa böyle cıktı bence ondan doktorum bi şey demedi 32 den beri giriyorum nstye.tekrarlayabilirdi aslında benm de nstmi ama doguma 2 gün kaldı diye etmedi galiba.siz hareketleri hissediyor muydunuz ben ediyorum ama sadece sert sert degil bu nstye girdigim günden beri