tgba22 Sanki bebegin hareketlerinde azalma hissediyorum bi şey mi var diye korkuyorum cok hafif hareket ediyor nstde de cok yok gibi anlayan bakabilir mi https://www.hizliresim.com/i4fs1h2
asyahumam tgba22 biraz az gibi ama var hareket benim de böyleydi hatta benim daha da azdı geçen hafta çizgi şeklinde çıkmış , doktor aç mısın dedi hayır dedim yürü su iç tekrar gir dedi bu şekilde oldu nst. Biraz daha iyi dedi uyuyordur muhtemelen
MineLule tgba22 Benim bebişin de hareketleri az dünkü nst öyle çıktı benimde. Uyuyor dedi hemşire ama günlerdir az zaten hareketleri. Doktor hareketlenme olmazsa cuma tekrar nst çekelim dedi. Hafif sancılarınız çıkmış.haftaniz kaç?
tgba22 asyahumam benim doktorum bi şey demedi iyi dedi aslında hareket ediyor ama normalde aşırı ederdi simdi cok az vuruyor cekiyor
asyahumam tgba22 benim iki üç haftadır öyle geceler ediyor genelde doğum yakın 38+5teyim yeri daraldı normal diyor doktor
AkdenizBeyza tgba22 Yarın doğumun varsa korkma zaten doğacak ellerini Soğuk suya ısla karnına koy bakalım tepki verecek mi
tgba22 AkdenizBeyza ya hareket ediyor sadece hafif hafif normalde sert sert ederdi her saat hareketi var cok sükür
tgba22 Meltemcee sizin nasıldı ki.o kadar hareketsiz degil bi kaç tame var bi de cok kısa tuttu 10 dk sürmedi nst
Meltemcee tgba22 benim 30 haftadan itibaren oglum hareketsizdi nst de hep sizden daha cok hareketli gibi cikmasina ragmen gunlerce hastanede yattigim oldu her gun plesentayabakildi sizinki baya bi düz