Masal53 Seda_nrr tamam da güvenliği için istiyolar yoksa keyiflerinden değil ALLAH korusun yolda gidiyosun ayağın kaydı düştün o bebekte düştü sonra ne yapacaksın pişman olacaksın neden almadım diye 🙄🙄 bence güvenliği için al
Eymen-ss BelisMelis41 saatlik kiralama gibi oldu bu 😂 alırım ya sorun yok linç yiycem yoksa şimdi başkasında alıyor bak çocuğunu önemsemiyor diye 😂
Eymen-ss Ays0 Sordum doktoruma bakalım cevap verirse hemen öğrenirim ama genelde yasak sanırım alicaz artık güvenliği için 🤗
Masal53 Elsu26 valla ben hastaneye sordum illa yanımızda puset yada çanta şart mı diye hastane evet dedi yolda giderken bebeğin güvenliği için gerekli dedi
Eymen-ss Masal53 Teşekkür ederim bilgi için hemen alıyorum o zaman şart değilse de olsun alalım 🤗 bebiş güzel gelsin eve 🥰
Eymen-ss Masal53 İyi almışsınız valla puset bakiyorum bende hemen gelsin az kaldı çünkü burdan öğrenmiş olduk yasak olduğunu 🤗
Seda_nrr Masal53 ben almicam demedimki 🤷🏼♀️ Post sahibi arkadaş demiş bende hastanede zorunlu tutmuyorlardır dedim
Saripapatyam1 Eymen-ss 4 yıl önce kızımı portbebeyle çıkarmıştım ozel hastaneden bi sorun olmadı simdi gene aynı hastanede doğum yapcam hic duymadım🤷♀️
Eymen-ss BelisMelis41 öyle tabiki canım herkes kendine göre bir fikre sahip burda bişey dediler diye olumsuz öyle olmuyor hemen sonuçta 🤷😂