Hastaneden illa pusetle mi çıkarmamız gerekiyor ben anlamadım çoğu kişi aynı şeyi yazmış postlar da da ben kundak battaniye ile çıkartırım diyordum evim beş dakika zaten ama ya bebeği cikartmazlarsa 🤷 doktoruma da sorucam gerçi kontrol de ama böyle bişey duyan yaşayan varmı yakın zamanda