0322sukran bana da 12 zw erkeğe benziyor dedi 17+0 olduk kız dedi net dddi bu arada 2 yaşında kızım var erkek diye sevinmiştim. Tabi önce sağlık. Acaba diyrum başka doktora mı gitsem hani erkek kıyafetleri aldım dönence vs ama biraz içim burkuldu net kız dedi diye ama kızıma arkadaş geliyo. Erkek için isim de düşündüm ama şimdi kız ismi düşünmedim