Meloscuk merhabalar hayırlı olsun teste göre hamilesiniz 😊 hem de beş gün öncesine göre gayet belirgin çıkmış 😊 bu arada önceki postlarınıza baktım Şubat ayında hamileymişsiniz sanırım. Olumsuz bir durum mu yaşadınız? Yoksa başkasının mı ultrason fotoğrafıydı 😊 yanlış anlamayın lütfen ben bebeğimi kaybettim. Umarım siz öyle bir durum yaşamamışsınızdır. Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻