Melismomyy Evet adetim 26 temmuzdu ben 17 temmuzda öğrenmiştim yumurtlama günümü bildiğim için dayanamamıştım 😌 9 gün önce oluyo sanırım
poyrazinannesi3547 Meloscuk ondan çok net çıkmamştr ama var yüzde 90 😍kan değerlerini takip edin bol bol uzanın dinlenin ayaklarınızn altına yastık koyun uzanırken 🙏
Gonul_07 Meloscuk hamilesin bence ama adetınden sonrayı bekle bence canım kan testi için yınede sen bılırsın heycanındanda bellı rabbım gönlüne göre versın ınsallah
Cemreekny Burda da almıyor ama yalandan sabahları mide bulantim kusmam ve baş ağrım var dedim doktor anlayışlı cıktı hemen yaptırdı.
Nehir-Poyraz Nur5 aynen canım hiç uğraşma o zaman muayene girişi yaptırma tıp merkezinde falan ver bizim burda bazısında 65 bazısında 85 bazısında 100 değişiyo oda
Ebru-evlek Nur5 hamilesiniz bende tüp bebekle hamile kaldım ikiz gebeyım suan 32 haftalık olduk bende de aynı böyle cıkmıstı kan verdım pozitifi gördüm yükselmesi de güzel ilerledi şukur bugünlere geldık darısı hayırlısıyla size olsun