esrvl Canım bana aşı çıkmış ama ben aşı yaptırmayı düşünmüyorum bizim akrabalardan iki kişi aşı yaptırdıktan 2 gün sonra vefat etti biride yoğun bakıma alındı o yüzden korkuyorum ölüm gelecekse Allah’ın emriyle gelsin başımız gözümüz üstüne ama bilmediğimiz bir iğne aşı yüzünden de ne bileyim korkuyorum valla yaptırmayı düşünmüyorum da tavsiye de etmiyorum evden dışarı çıkmıyorum hiç pazara giderim hastaneye giderim başkada gitmem biyere gezmeyi pek sevmiyorum o yüzden evde oturmaya alışığım yasaklar olsada benim için farketmez evimde tek başıma oturuyorum bebisimi bekliyorum eşim işe gider gelir bazen annesine gideriz oda çok nadir