esrvl 2. Dozdan sonra ateşlendim müthiş bir eklem ağrısı çektim hatta korona oldum dedim yani çünkü adeta kaburgalarım kırılıp ciğerlerime batıyordu doğal olarak bebeğimde kendini çok kasıyodu ama doktorumun önerisiyle sabah akşam 2 tane parol içtim ertesi güne normal hayatıma devam ettim yani yan etkiler uzun sürmüyo en fazla 1 gün