Sedefhanm54 nuniturkmen ikisinden de çok korkuyorum ama 36+6 yım hala dönmemiş sanırım sezeryan olucak , ben kilo almadığım için normal istiyordum
yuvamerve17 Bsrysf10 ben de öyleyim o kadar kötüyüm ki eğilip kalkamıyorum artık oturunca bile rahat edemiyorum
yuvamerve17 nuniturkmen ama bundan sonrası güzel olcak öyle düşünün gerekiyorum diye düşünmeyin koca bir amilyattan çıktınız üzülmeyin 😍