yuvamerve17 nuniturkmen çok geçmiş olsun biran önce toparlarsınız insallah , herkesten duyduğum kadarıyla ve doktorlardan da dinlediğim kadarıyla bol yürümek en çabuk toparlanmanıza yarayan şeymiş 🤲🏻
nuniturkmen yuvamerve17 evet doğru doktor ne kadar yürürsen o kadar cabuk toparlanırsın dedi ama cok zor yürümek dikiş yerlerim acıyor daha cocuğu dogru dürüst kucagıma bile alamıyorum
yuvamerve17 nuniturkmen insallah çok çabuk toparlarsınız , bende sezeryan istiyorum bi yanım korkuyor ama herseyin bir zorluğu var sonuçta diye düşünüyorum.
nuniturkmen yuvamerve17 acısını iki gün cektim bugün cok şükür kendim kalka biliyorum artık kötü tarafı kendi başına cocuğa yetemiyorsun
yuvamerve17 nuniturkmen ama bundan sonrası güzel olcak öyle düşünün gerekiyorum diye düşünmeyin koca bir amilyattan çıktınız üzülmeyin 😍
Iremsude Benimde uygulamaya gore son 30 ama ultrasonda 1 hafta buyuk cikiyor bebegim hamileligimin basindan beri suanlik benimde normal dogum gibi cuma gunu doktor kontrolune gidicem catiya bakicak artik ya nasip
Esmakorkmaz yuvamerve17 115 gün kalmış😅 çift rakamlara düşeceğiz yakında azıcık korku heyecanla birlikte müthiş bir mutluluk ve özlem var bir an önce geçsin zaman mis kokuluma kavuşayım istiyorummm❤️❤️
Bsrysf10 yuvamerve17 26 kaldı bir an önce doğsun istiyorum yalan yok ağırlaştım ve sıcaklardan perişan oldum ☹️
yuvamerve17 Bsrysf10 ben de öyleyim o kadar kötüyüm ki eğilip kalkamıyorum artık oturunca bile rahat edemiyorum