Mrsust bende 33 gibi hadi doğurayım ben doğurmaya geldim yeter bu kadar dedim doktora bebek dönmemiş ya sezaryene aşacağım dedi son muayenede bastı bana korkular saatlerce ağla ağla bebeğimi almasınlar içimde kalsın diye Allahım bi şekilde çıkacak işte bu 😁
dua edin içiniz ferahlasın inşallah herkes doğuruyor biz de doğururuz inşallah 🥰