Mrsust 29 gün kaldı uygulamaya göre ama doktorum 17 ağustostan sonra normal doğum sürecine gireceğiz her an gelebilir dedi . Bir an evvel gelsin istiyorum doğum stresi hafif derecede var ama korku henüz yok, fıtrat olarak doğuma uygunuz hem herkes doğuruyor sadece ben değilim diye düşünüyorum doktorum da çok sakin yapılı beni çok rahatlatıyor siz de olumlu düşünün olumlu sonuç alın insallah 🌸