Yasemin_in68 o zaman oranını ayarlayamadiniz demekki
Aşure gaz yapar dedi fasulye nohut yarma bu 3 unude düdüklü de degil tencerede hasladim kopugunu attim hep bana emzirme danışmanı abla tencerede hasla gazını atsin dedi incir uzum fıstık bolca koy dedi gaz yapmadi bizde sende yap ye gitsin ya,benimkine sut gaz yapiyir ben cok sut içerim o iyi gelmedi