Symazturk Tugbis25 100 ml süt vermenin 700 kaloriye denk geldiğini okumuştum eğer doğruysa buna göre kilo vermemek imkansız olur zaten 🌸
Erez Tugbis25 95 ile doguma girmiştim bebegim 7 8 aylikken 64 e düştüm hic bir diyet vs uygulamadim. Suan gene hamileyim 75 kiloyim 8. Aydayim ınsallah bu sefer de boyle olur.
Mom789 Kesinlikle obez olurdum eger emzirmeseyfim yediğim tatlılar içtiğim serbetler ohoo sut yapsin diye neler neler tükettim tüm kiloyu doğum sonrası 13.gunde vermiştim şuan yine cok yiyorum özellikle tatli yiyorum yinede kilo almıyorum
Mom789 Tugbis25 34 bedendim inceciktim spor falan karin kasi yapardım kilo almayan cok elverisliyim yani bi ucu kaçarsa aninda hızla alirim tabi hamilelikte tosun gibi oldum bide sezeryan olunca Allah bittim kesin veremem kiloyu gobek kalır dedim 2 haftada eski halime döndüm 😂 gerçi hic yatmadım oturmadim ama verdim yani veriliyormuş emzirdikce gitti hala oyle emziriyorum emzirdikten sonra su icme isteği tatli yeme isteği geliyor ve bol bol yiyorum kilo yok
Akoalalover Tugbis25 bence çok da aşırı artmıyo lohusayken ama emzirme döneminde beklemediğin kadar hızlı acıkabiliyosun. Birden için kıyılıyo sanki açlıktan midem bulanırdı hemen benim . Allahım diyorum az önce yedim tok olmam lazım ama yok sanki saatlerce aç kalmışımda midem bulanmaya başlamış 😁
Mom789 Tugbis25 bence evet emerken biseyler bosaloyor vücuttan ve ben direk emzirirken ne yesem diye düşündüm
Heather Tugbis25 yediklerinize dikkat ederseniz evet egzersiz yerine geçiyor. Ama hem tatlı hamur işi yiyip hem emzirerrk kilo verilmez doğaya aykırı bi kere🤣
Ceri5 Tek isteğim doğurup zayıflamak sürekli zayıfladığımı hayal ediyorum, zıpladığımı yesem bile bi yandan zıplarım koşarım falan diye düşünüyorum inşallah başarırıım çok istiyorum zayıflamak, yok olmak istiyorum zayıflıktan 😂
Tugbis25 Ceri5 ayni fikirdeyim surekli eski Fotograflarima bakiyorum bu ben miyim diyorum insallah saglikla geri gelir o gunlerimiz 🙏🙏🙏
Mom789 Yasemin_in68 yok ay hamileyken doğruyum diyet yapcam diyordum bebis doğunca onu görünce kıyamadım hastane bana bi sürahi serbet getirdi doğumdan sonra odaya sonra içtim baktim sut bol bol geliyor bende eve gelip yaptım hergun içtim 😂😂
Yasemin_in68 Mom789 ayyy şu karanfilli tarçınlı şekerli şey mi 💆🏻♀️ Annem aktardan hazır almış kaynatmış allahım nimet ama o Nası kötüydü yaaa içemedim acıydı resmen karanfilin acısı gibi 🤮
Mom789 Yasemin_in68 aynen pembe bi renk karanfil tarçın var içinde lohusa şerbeti diye satiliyor 😂 tadi bildiğin aşure suyu gibi hatta bi kazan aşure yapmıştım yemiştim bide😂😂😂
Yasemin_in68 Mom789 kız aşure gaz yapar derler geçen de benim de canım istedi de kayımvalidem gaz yapar dedi 🙄
Mom789 Yasemin_in68 o zaman oranını ayarlayamadiniz demekki Aşure gaz yapar dedi fasulye nohut yarma bu 3 unude düdüklü de degil tencerede hasladim kopugunu attim hep bana emzirme danışmanı abla tencerede hasla gazını atsin dedi incir uzum fıstık bolca koy dedi gaz yapmadi bizde sende yap ye gitsin ya,benimkine sut gaz yapiyir ben cok sut içerim o iyi gelmedi