Kubra_baydar Elif5361 inşallah en yakın zamnada sancın gelir ve tek avazda sağlıkla kucağına alırsın bebişini 🥰🥳🥳
Aslanannesi1 Kubra_baydar Ekimin 10 15 i gibi serin havada ama şuan çok sıcak hiç çekilmiyor havalar😊
Kubra_baydar Ays0 öyle mi kız bebek mi bekliyorsunuz adını ne koyacaksınız benim de kız bebek Allah kimseyi darda bırakmasın 🙏♥️ sağlıkla gelsin
Ays0 Kubra_baydar sağlıkla gelsin güzel kızlarımız inşallah 🥰 ismi Nil olacak bebeğimin zorunlu sezaryen olacağım için günü bu kadar indi yoksa daha 37 haftalığım ama 38de gelecek bakalım 🙈
Kubra_baydar Hmyraaa iki gün var aramizda Rabbim bebisleri sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım ♥️🥳🥰
Kubra_baydar Eylem_kaya07 yaklaştı doğum bakalım neler bekliyor olacak bizi bebişler çok yorar yaa 😂😂
Kubra_baydar Ays0 bişey olmaz sezeryanla da olur sağlıkla kucağına al da sezeryan normal farketmiyor 🥰🥰
Kubra_baydar Sblkrc sezeryan mi olacaksın gün verirler diyorsun normal doğum için gün verilmiyor dimi 🙂🙂
Kubra_baydar Zehrasrkmn öyle mi canm 🥰 senin benimkine göre az kalmış sağlıkla tek avazda doğsun bebişler 🥳🥳
Zeynzeyn @Kubra_baydar Bakalım bazen biran önce doğsun istiyorum bir yandan da doğum korkusu. :) Hayırlısı olsun inşallah. Bizim oğlumuz olacak inşallah. Sizin ?
Kubra_baydar Zeynzeyn bizimde kızımız olacak inşallah ilk gebeliğim korkuyorum bende vallahi ne olacak nasıl olacak bilmiyorum 🤭🤭
Zeynzeyn @Kubra_baydar benim de ilk gebelik heyecan, korku bir arada 😊 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Lylakzl Kubra_baydar benimki abisine çekerse kolay kolay gelmez galiba😄 ilk doğumum 41+4de suni sancıyla olmuştu inşallah yine okadar beklemem 😅
Kubra_baydar Lylakzl insalah benm kız erken gelir gibime geliyor sağlıklı olsunlar da zamn önemli değil 🥰🥰🥰