Sysesra özeller aynı hala ertesi gün çıkarıyor. Hastane ortamı çok geriyor bişi de yapmiyolar zaten sabah vizite gelip gidiyor doktor. Ağrıdan açıdan kivrandim da bı iğne yapmadılar parol verdiler onu evde bende içerim yani ama işte prosedür bu olunca elden bişi gelmiyor. Bide arkanda çocuk varsa çok sıkıntı oluyor 😔 beni üçüncü gün de yatırmak istedilsr kızım sarılık olunca fototerapi vermek istediler sabah bagladilar gece 23 gibi oğlum evde durmayinca kağıt imzalayıp çıktım ertesi gün yakın bı hastaneye gittim yatmaya gerek yok emzir doyur değeri çok yüksek değil dediler. Bı gün daha kalsam kafayı yerdim heralde ağlaya ağlaya harap oldum 😔