ElifB08 Busra333 AA normalde helpturkey’cilere yapıyorlarmış diye okudum. Ben dün baya yorum atmıştım
ElifB08 Deletedmom23234 cidden rezaletti.. Şuan Twitter gündemi olmalarına sebep oldu iyi de oldu. Yazmayayım siyaset olmasın istifa naraları atıyorlar 👏🏼👏🏼
Busra333 ElifB08 yok ya hatta bi arkadaşım da sunımsekilde sordu o da paylaşmadı postu ama spamlanmıs hatta bende acaba dedim ki bi gönderiye yorum yapmıştım beni başka siyasi görüşlüler şikayet mi etti diye düşündüm yorumumu kaldırdım 😂😂🤣
ElifB08 Busra333 haahahahaha yok canım siyasetten spam mı kaldı artık. Herkesim görüşü var ülkemizde. Hatta yangını açık saçık giyinenler sebep olmuş diyorlar yani 😅
Busra333 ElifB08 neeeeee 😂😂🤣🤣🤣🤣 açık saçık giyinenler mi sebep olmuş puhahaha bak bu kadarını hiç duymamıştım 😄 Allah ım sen akıl ver yarabbim 🧠🤲
Busra333 ElifB08 yok herkes özgür tabi ki ama yorum yaptığım sayfa tamamen zıt görüşlü olduğum bir sayfa ve ona rağmen dayanamadım yorum yaptım yorum üzerine yorumlar gelince cevap verince dedim herhalde beni komple spam diye şikayet ettiler 🤣
ElifB08 Busra333 hahahahah sende bile bile lades demişin bacım, zıt görüşler ne zaman birleşmiş boşver 🤣🤣
ElifB08 Deletedmom23234 keşke olmasaydı ama adaleti artık kendimiz yaratmaya çalışıyoruz.. ülkecek herkese akıl sağlığı diliyorum