UsanmazPandaaa depsizoo iki çocuk gözümü korkutuyo ve ben hala 4 çocuk yapacam diye tutturuyorum oda ayrı bir ironi 😂
Zumruduankakusum UsanmazPandaaa aaa bende aynı şekilde 🤩🤩 sağlıkla gelsin kuzucuklar inşallah hayırlı doğumlar dilerim ☺️😚
Zumruduankakusum UsanmazPandaaa evet şimdilik öyle bir aksilik olmazsa 72 gösteriyor uygulama ama sezaryen olacak bakalım.. umarım Vaktinde gelirler 🙊🙊 ablam ve yengem Erken doğum Yaptı benide Bi korku aldı 😭😭
UsanmazPandaaa Zumruduankakusum ondan bende çok korkuyorum erken olursa diye ilk oğlum 39+4 de zamanında oldu sanki bu erken olacak gibi hissediyorum hep
mrveknblt tazeanne123_ abartılacak bir zorluk yaşamıyorum sıcaklar böyle olmasa çok daha güzel geçecek 🥵
Zeynep_49 tazeanne123_ bizimde uygulamaya göre 98 ama benim ikiz bebek uygulama tekli bebeğe göre hesapliyor dimi uygulama kaç hafta hesapliyor
Kara1833 83 ama 72 diyoruz çünkü zorunlu sezeryan olucam 😁 heyecan yok şuanlık tedirginim sezeryandan ötürü